anal fisting

pt ca am primit ceva cereri si despre asta.
 
la mine prima oara a fost ok; super pentru ca deja eram obijnuita cu masturbarea anala si stiam sa fac totul treptat. primul fist anal mi l-am facut singura.  am inceput cu un deget si apoi usor, in timp ce cu cealalta mana ma jucam  la pasarica am introdus toata mana. acum sa fim seriosi o pula are echiv a trei degete in general si pt ca stim pe dovedite ca intra si 2 puli intr-un cur de ce sa nu intre toata mana. da; usor, usor  a intrat si mana dar intinsa si da pot sa spun ca am avut un orgasm de milioane.
am repetat figura cu femei, cele cu care ieseam dar niciodata nu mi-a facut asta un barbat; is curioasa pb m-ar excita si mai tare; ideea in sine imi da fiori.
 

dar sa invatam sa facem anal fist, in primul rand bagam degetul mare in funduletz in timp ce o futem capra; o aducem pana in apogeul unui orgasm apoi scoatem pula si o bagam in funduletz incet; avansati putin, opriti-va; avansati iar putin, iar opriti-va la fiecare oprire rectul capata forma pulii; muschii devin permisivi apoi retrageti-va putin si o sa simtiti o iesire ca dintr-un tub adica sa nu simtiti oprelisti, acum puteti freca si in timp ce faceti du-te vino sa-i spuneti ei sa-si stranga curul apoi sa il lase, cereti asta de mai multe ori, cracanati bucile cu mainile destul de tare ca in momentul in care scoateti pula gaura sa ramana mare apoi bagati degetul aratator in fund si exact cum patrundeti apasati usor in jos inspre pasarica acolo o sa simtiti ca un fel de damb masati cu miscari usoare apoi violente o sa aiba orgasm si o sa simtiti cum se uda si rectal. usor incepeti cu doua degete sa faceti cercuri in fundul ei apoi cu trei, cu patru; penetrati-o cu patru degete pana ajungeti la miscarile violente asa rectul va fi stimulat sa se ude iar. cand simtiti ca s-a umezit puteti introduce usor mana dar avansati progresiv astfel incat sa simtiti ca va lasa ; rugati-o iar sa-si stranga si sa-si lase curul o sa simtiti ca o menghina si ei o sa-i fie mai usor. apoi incepeti sa frecati cu mana pana la incheietura bagata inauntru, frecati pana ajungeti la miscarile violente apoi scoateti din ce in ce mai mult mana pana vedeti cum pielea din jurul anusului se intinde cumva dupa mana; acum deja puteti sa iesiti si sa intrati cu violenta in ea; deja ii place; daca va cere puteti strange pumnul; si cat sunteti inauntru faceti orice; ea simte… spor la orgasme multiple
 

ps: fiti rabdatori luati totul treptat sa nu provocati fisuri anale; sunt dureroase si apoi o sa fuga de tot ce inseamna anal.
 

iar la a doua, a treia tura de anal fist puteti adauga palme peste buci, peste sani, tras de par, ciupituri, muscat de buze, scuipat, vb vulgar sau palme peste pizda….. toate sunt un +orgasmic
 

practicati anal fist?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

i love it this way

fantezie