ma transform in baba .........

fuckkk
vineeee ....vineeeee..

whatttt?? am un cos in frunte de cateva zile de lesin de cat de urata pot sa fiu; am mancat atat de multe ciocolatele  de ptiuuu si nasu imi miroase a menta. si ma simtttt asa greoaieeee de mor si mare si naspa.... :(( si sanii umflati si dor hmmmm
pe langa asta am o stare ori omor pe toata lumea ori dorm non stop.

am imbatranit; asta mi a replicat ginecologul la telefon :))
 gandeste te ca ai o varsta si nu ai avut taman o viata linistita; esti aproape de 30 e ceva normal pt femeile de varsta ta; se numeste sindrom premenstrual. wtfffff???????
wowww erau atatea jigniri intr o singura fraza.

acu ma simt si mai balonata si mai naspa si mai ciufuta si mai somnoroasa si mai pofticioasa si burta ma doare mai tare si parca si cosul ala e mai mare. si am o stare d'aia as vrea sa fac sex da mi e lehamite.

hmmmm  muream de curiozitate si am inceput sa caut pe google tot felul de chestii si asta doar pt ca explicatiile lui telefonice nu erau intelese de creierul meu afectat de noua stare. ma simt alterata si iesita din uz.

baii deci pe bune ca va inteleg perfect de ce sunteti revoltati ca femeile is nush cum inainte de stop. la mine e prima oara cu toate simptomele astea. era tacut venea statea nitel nu ma deranja si pleca... acu...
am citit ca 85% dintre femei sufera de unu sau doua simpt. fuck eu le am pe toate.

o femeie de 30 de ani e batrana? (da :( ioi acu ma simt si mai naspa)

copy paste

Simptomele sindromului variaza considerabil de la o femeie la alta si de la un ciclu menstrual la altul, iar acestea pot fi de intensitate variabila, de la usoare pana la severe. Unele femei considera ca simptomele se agraveaza in conditii de stres psihic si emotional. Dintre cele 150 de simptome posibile ale sindromului, cele mai frecvente sunt urmatoarele:

Simptome fizice:
-umflarea si sensibilitatea sanilor
-retentia de lichide, balonarea, cresterea in greutate
-schimbari ale tranzitului intestinal
-acneea (cosurile)
-pofta de mancare exagerata (mai ales pentru dulciuri sau mancaruri sarate)
-schimbari ale ritmului nictemeral (al somnului)
-oboseala, lipsa de energie
-scaderea libidoului
-durerea mai ales de cap, ale sanilor, ale muschilor si articulatiilor, de spate (mai ales in regiunea inferioara imediat inaintea primei zile de ciclu menstrual).


Simptome comportamentale:
-agresivitatea
-atitudine retrasa fata de familie si prieteni.


Simptome emotionale:
-depresie, tristete, deznadejde
-furie, iritabilitate
-anxietate
-schimbari de dispozitie 


ma pun in pat sa ma transform linistita in urlatica sau vrajitoare sau ce o fi......  fuck....  :(

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

anal fisting

i love it this way

fantezie